top of page

200磅減肥血淚戰


我叫 Joan ,今年 19 歲,身高 165cm ,體重 152 磅。由細到大都係一個肥妹仔,身邊個個人都叫我 [ 肥妹] 。以前因為年紀細,所以被人話肥都沒有甚麼特別感覺,但到中三時,我去睇保健醫生,當時體重高達 200 磅,醫生警告我,如果繼續肥下去,一定會隨時引起好多病,例如心臟病、糖尿病等等,不過最重要是因為家族有遺傳性癌病,所以我患病機會率好高,而且自己又有地中海貧血症,我好驚,不想早死,所以的起心肝努力減肥。

食藥食到暈 為了減肥,所有可行的方法我都嘗試過,但節食、游水對我起不了作用,於是便看西醫,雖然明知食減肥藥唔好,但為了廋,危險都要博一博,我真的不想再被人叫[ 肥妹] 啦! 兩年來共看過4 個減肥西醫,起初確實幫我減去一定磅數,但減肥藥的副作用令我徹夜難眠,而且更終日情緒低落,都不知是我身體有問題還是減肥藥有問題,相同的藥其他人食 1 個禮拜減到 10 磅,而我就只可以減到 2 、 3 磅,於是要求醫生增加減肥藥分量,誰知有次食完藥暈低跌落地都不知道,結果媽咪發現叫醒我 ! 醫生都放棄我 減肥藥的確令我的身體每況愈下,但我堅持繼續服食,其實因為當時我鍾意了一個男仔,但一直都不敢向他表白,因為怕高攀不起,所以就以朋友身分同他聯絡。一次巧合下,我問他會唔會以外表去選擇女朋友,當時他話唔會,所以我就膽粗粗向他表白,怎料他毫不留情咁奚落我,叫我照鏡,還問我是否傻了!當時真的好難受,以前被同學奚落都可以接受,不過被自己鍾意的人奚落就特別 hurt ,完全接受不到!為了廋,我便繼續服食醫生開的減肥藥,經過 3 年時間,終於由 200 磅減至 152 磅,雖然 152 磅仍是一個驚人數字,但我當試試了很多出名的減肥醫生亦無法幫我繼續減肥,不是我想放棄,而是醫生放棄我 !

其實我明白由 200 磅減到 152 磅已經很好,而且減肥醫生已無計可施,結果我維持住這個體重一年,直至 F.7 識到現任男朋友,起初他都無嫌我肥,但可能最近興減肥,他慢慢都會埋怨我。有一次,他更將我同他以前那個女朋友相比,表面上我裝作不介意,但事實上,我傷心到無法形容,而且之後他更提出一個無理要求。

營養師的意見﹕

營養師說﹕ Joan 目前正處於停滯不前的減肥階段,雖然之前她能夠減磅,但採用的方法都只能得到短期效果,而且部分更有副作用。飲食方面, Joan 每天進食分量很少,餐單營養亦唔平均,這樣反而令她的新陳代謝減漫,即使再減吃亦沒有用。我建議她將早餐飲食分量增加,既吸收足夠營養,又可促進新陳代謝。而 Joan 一直欠缺運動,過重的肥胖人士應該由物理治療師指導,選擇合適的運動幫助加速新陳代謝及建立肌肉。另外,亦應該由營養師指導,在飲食方面作出適當的跟進及變化, Joan 必能健康地繼續減磅。

想學習如何制訂適合的營養減肥計劃嗎?請致電626-283-5128與吳希素註冊營養師預約免費體重分析及訂立減重目標,或電郵至hazel@smarteater.net

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page